Creme brulee cu rubarba

 Ce fericita am fost cand am gasit la Kaufland rubarba,stiam din anii trecuti ca in Mai apare dar anul asta a intarziat putin,ok,mi-am cumparat un brat si acasa m-am pus pe gatit si in primul rand am facut o reteta nefacuta pana acum,nepostata aici
Ei bine cand am vazut la LIDL Saptamana Franceza cu minunatele ei produse dar si cu concurs,mi-am spus ca aceasta reteta va fi perfecta,deci
Creme brulee este un desert frantuzesc,reteta originala  nu se face asa,se tine la cuptor intr-o tava cu apa iar rezultatul este unul divin dar buna a fost si asta nu a ramas nemancata

 
AVEM NEVOIE DE
400g rubarba 
40g zahar
4buc ghimbir confiat
500ml frisca lichida
150g zahar
1pastaie de vanilie
3oua mari
5linguri zahar brun
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un vas pe foc se pune rubarba  taiata cubulete si ghimbirul de asemenea,se adauga 40g zahar,se lasa pe foc amestecand iar cand are aspect de dulceata se opreste focul

 


Se imparte apoi in forme de ramerkin rubarba apoi se lasa deoparte
Pentru crema de vanilie,se pune intr-un vas pe foc frisca si pastaia de vanilie taiata pe lung si scoase semintele,apoi se lasa pana cand incepe sa fiarba dupa care se opreste focul si se lasa sa se raceasca

 
Intr-un castron se bat ouale cu telul,se adauga frisca racita cate putin amestecand energic fara oprire apoi se rastoarna inapoi in cratita si se pune pe bain-marie amestecand continuu pana se ingroasa
Se pune cu lingura in fiecare forma peste rubarba si se lasa la frigider pana a doua zi

 Se scot formele din frigider,se pune deasupra zahar brun apoi cu arzatorul se caramelizeaza zaharul



Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme