Pasta de rubarba pentru prajituri

Stiu ca acum nu-i sezonul rubarbei dar noi avem la gradina si a rodit mai tarziu,pentru ca a fost putina,am facut ceva ce la iarna-mi va fi de folos la diferite prajituri,amestec cu frisca sau alte creme si gata

 AVEM NEVOIE DE
500g rubarba
200g zahar
1lamaie
un praf mic de sare 
CUM SE PROCEDEAZA
Rubarba cu capetele taiate,spalata,taiata marunt,o pui intr-un vas impreuna cu sare,lamaia stoarsa si zahar pe foc,mai adaugi si putina apa,eu am pus cam 50ml apoi lasi sa fiarba pana scade

 
 



Dupa ce a scazut,mixezi cu blenderul vertical pana rezulta o pasta,pui in borcane,sigilezi bine capacele apoi le fierbi 30min,dupa acest timp,opresti focul si lasi borcanele pana a doua zi apoi le scoti si le depozitezi la camara

 Sa va fie de folos!
Sfatul meu: daca cineva doreste sa faca aceasta pasta,va sfatuiesc sa folositi doar partea rosie de la rubarba,astfel veti avea o prajitura cu un aspect mai frumos decat daca folositi partea verde,parerea mea!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme