Chec cu ciocolata

 Este checul clasic,care se facea cu ceva timp in urma marmorat,era plin netul si toate retelele de socializare,grupurile cu acest chec,care mai de care mai aratos.
Am facut si eu pentru ca mi se parea tare bun si chiar aspectuos,ei bine acum mi-am adus aminte de acel chec dar nu l-am marmorat,l-am facut pentru familie si pentru gust.

AVEM NEVOIE DE
150g zahar
3oua
200ml lapte
120g unt
200g faina
50g amidon
2linguri cacao
1plic praf de copt
150g ciocolata
coaja de lamaie rasa
CUM SE PROCEDEAZA
Se bat bine ouale cu un praf de sare si zahar,pana rezulta o compositie spumoasa si cu volumul marit,se adauga apoi untul topit si racit,laptele caldut si se mixeaza bine iar la final faina cernuta cu praful de copt si amidon apoi se amesteca usor cu miscari de jos in sus
Se imparte compozitia in doua boluri, in primul se adauga coaja rasa de lamaie si se rastoarna in tava de chec cu hartie de copt

 
 iar in al doilea bol cacao si ciocolata taiata apoi se rastoarna peste primul aluat

 
 

La cuptor va sta 40min la 180de grade iar dupa ce s-a copt,se scoate pe platou,se pudreaza cu zahar apoi se feliaza



Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme