Racituri de porc

 Am avut in congelator un picior de porc mai mic,un purcelus mai bine zis si l-am pus la fiert daca tot mi-era pofta si am facut racitura,foarte buna a iesit si daca aici nu am postat nici o racitura de porc,i-a venit randul sa stiti cum o fac eu!

AVEM NEVOIE DE
carne de porc(cap,urechi,picioare,adidasi cum le spuneam odata)
2cepe
3morcovi
1telina mai mica
3buc radacina de patrunjel sau pastarnac
1ardei iute
sare
usturoi(eu pun 2-3capatani,depinde de cantitatea pe care o am)
2frunze de dafin
gelatina daca e cazul
CUM SE PROCEDEAZA
Dupa cum v-am spus,am avut un picior de purcel,l-am spalat si l-am pus in oala de 10l la fiert
Cand a inceput sa fiarba am adaugat legumele curatate si taiate in jumatati,frunza de dafin,1lingura cu sare,ardeiul iute,am pus capac si am lasat focul mic sa fiarba 1h,adunand spuma din cand in cand
Dupa 30min am luat capacul,am dat focul tare si am lasat in continuare sa fiarba sa scada zeama
Dupa ce a scazut la jumatate si carnea s-a desprins de os,am scos carnea asa cum s-a putut intr-un castron 
Cat timp a fiert carnea,cateiii de usturoi i-am pus intr-un bol,am turnat apa fierbinte peste ei iar dupa ce apa s-a racit,am inceput sa curat foarte usor usturoiul

 Cu ocazia asta v-am dar un pont,cum sa curatati mai usor usturoiul cand va trebuie mai mult
In apa din oala am adaugat usturoiul pisat la blenderul mic,mai las pe foc 5min,potrivesc de gust apoi am trecut prin sita toata zeama
Pentru ca mi-a fost teama ca nu se prind raciturile,porcul fiind tanar are putina gelatina,am adaugat doua plicuri cu foi de gelatina,hidratate intr- o cana cu apa 10min apoi dizolvate pe bain-marie si apoi amestecate in zeama

 

Eu,de regula cand fac racituri si la final cum e acum de exemplu daca zeama are prea multa grasime deasupra,o adun cu hartie de bucatarie,astfel nu mai ramane nici o stea
Carnea o impart in cutii cu capac pentru ca astfel nu se inunda frigiderul cu miros de usturoi,pun zeama in fiecare,pun capac si le las pe balcon la rece pana se incheaga putin apoi le pun la frigider 

 

 Dupa ce s-au intarit,fiecare le mananca dupa preferinta,goale ca mine,cu paine sau cu mamaliga!

 Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme