Bors cu aripi de pui

 De aceasta data cu acest bors am iesit din tipar,nu am facut niciodata bors indiferent de care, sau orice alta mancare,cu radacinoasele taiate,eu mereu le dau pe razatoare,este o trauma din copilarie care nici acum nu mi-a trecut!
Acum am dat in condelator peste o punga cu legume speciale pentru ciorba de la FRESCO VERDE de cand am participat la un concurs si am zis hai o ultima incercare dar tot nu a fost sa fie,eu am mancat doar zeama iar restul Costel sotul meu,e de ras nu??🙈🙈

 AVEM NEVOIE DE
500g aripi de pui sau orice aveti de la pui
1punga cu legume pentru ciorba FrescoVerde
20ml ulei
1lingura sare
2linguri pasta de ardei
1lde bors
taitei Baneasa
1ou
2leg.leustean
CUM SE PROCEDEAZA
Aripile curatate,spalate,le pun in oala cu apa si sare 1lingurita si le las pe foc 3-4min pana se formeaza la suprafata spuma
Scot aripile si le clatesc sub jet de apa rece apoi le las deoparte

 
 

In oala spalata,pun ulei,rastorn punga dezghetata cu legume si le calesc,dupa 3-4min adaug pasta de ardei,amestec totul


adaug apoi 3cani cu apa,1lingurita cu sare si las pe foc 20min sa fiarba
adaug apoi aripile,daca e nevoie mai pun apa,dupa 5min adaug taieteiii,borsul fiert deparat,dupa ce clocoteste potrivesc de gust,urmeaza leusteanul taiat marunt si la final dres cu oul batut si opresc focul

 


Dupa ce am oprit focul,pun bors in farfurie sa se raceasca putin,apoi sa avem pofta!

Un alt an,alta farfurie!
2023 Ian

 



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme