Tochitura simpla

 Mi s-a facut intr-o zi o pofta de tochitura,incat si noaptea visam la ea asa ca n-am avut ce face,a trebuit sa-mi fac pofta!😂😂
I-am spus simpla pentru ca la adevarata tochitura se adauga si organe,ficat,rinichi,splina iar ce am facut eu aici,e mai mult o carne prajita cu carnati si mancata asemeni unei tochituri!

AVEM NEVOIE DE
1kg carne de porc putin mai grasa
500g carnati proaspeti
300ml vin alb
sare,piper
2capatani de usturoi
2linguri untura de porc
1cana cu malai pentru mamaliga
2oua
200g branza de oaie
CUM SE PROCEDEAZA
Carnea spalata,taiata cuburi dupa preferinta,mai mici sau mai mari,o pui in vasul gros de fonta sau un tuci cine are,adaugi untura,sare,piper si amesteci pe foc
Dupa ce carnea s-a albit,adaugi vinul,lasi descoperit vasul cateva minute sa se evapore alcoolul apoi acoperi si lasi sa fiarba incet 1h amestecand din cand in cand
Dupa ce carnea este fiarta si rumenita,adaugi carnatii taiati,acoperi si lasi 10-15min amestecand apoi adaugi usturoiul curatat si pisat amestecat cu 200ml apa,amesteci totul bine iar dupa 5min opresti focul si lasi deoparte cu capac 

 
Acum sa pregatim farfuria
Pregatesti o mamaliga putin mai moale decat de obicei,pe o farfurie intinsa unsa cu putin ulei,pui un castron mai mic decat farfuria,uns si el cu ulei pe dinafara apoi il asezi pe farfurie cu gura in jos,acoperi marginile castronului cu mamaliga,lasi 5min sa se intareasca putin apoi o alta farfurie tot intinsa,o asezi deasupra peste castron si rastorni,scoti usor castronul,astfel ai obtinut un alt castron dar de mamaliga
Acum in interior pui tochtura,peste ea faci un ou ochi si-l pui deasupra

 
Peste ou branza rasa,acritura de sezon si pofta buna!

 
Voi aveti astfel de pofte??😂😂


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme