Orez cu legume

 Am luat cateva pungi cu diverse legume congelate,in ideea ca le voi folosi pe la diverse garnituri sau sosuri,le-am pus la congelator,am uitat de ele dar nu conteaza,sunt binevenite chiar si mai tarziu!

AVEM NEVOIE DE
1punga cu legume mexicane
1ceasca cu orez
20ml ulei
1ceapa
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA
In cratita cu ulei calesti ceapa taiata marunt,adaugi legumele si amesteci apoi 3cani cu apa,1/2lingurita cu sare,lasi 5min sa fiarba apoi adaugi orezul spalat

 
 

pui apoi capac si lasi incet sa fiarba
Dupa ce orezul a absorbit toata apa,potrivesti de gust si opresti focul.
Poti adauga si putin patrunjel verde,eu la momentul respectiv nu am avut.

Servesti pe farfurie orez,alaturi muraturi

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme