Bors de bibilica

 Ciorbe,borsuri,supe cu carne,eu doar asa le pregatesc,dau carnea in cateva clocote pana ma asigur ca nu mai face spuma,arunc apa,spal carnea apoi din nou in oala pe foc
multe persoane spun ca arunc toate vitaminele....serios???...mancati voi vitaminele din acea spuma neagra,eu asa procedez de zeci de ani de cand gatesc!

AVEM NEVOIE DE
tacamul de la bibilica cine are in curte dar se gasesc si la LIDL,de mult ori am cumparat pentru ca-mi place gustul mai mult decat de pui
1ceapa
1morcov
1felie de telina daca-i mare
2linguri pasta de ardei
1cutie rosii cubulete
1ardei iute
1l bors
2leg.leustean
sare
1ou
INGREDIENTE PENTRU TAIETEI FACUTI IN CASA
1ou
un praf de sare
faina cat cuprinde pentru un aluat care poate fi intins cu sucitorul,niciodata nu am masurat faina
CUM SE PROCEDEAZA
Tacamul portionat,spalat,il pun in oala cu apa si putina sare pe foc,las 10min pana iese la suprafata spuma si ma asigur ca alta nu se mai formeaza,arunc apa,spal carnea se spuma care s-a prins si o pun din nou in oala spalata la fiert

 
Cand incepe sa fiarba,adaug ceapa si ardeiul iute taiate marunt,radacinoasele eu le dau pe razatoare,voi faceti cum vreti,pun capac si lasa sa fiarba incet
In acest timp,pregatesc taieteiii,intr-o farfurie bat oul cu un praf de sare,adaug faina si cand a ajuns la consistenta unui aluat ce poate fi intins,fac o sfera o pun pe masa cu faina apoi intind cu sucitorul o foaie subtire
Tai apoi fasii late de 3cm,le pun una peste alta cu faina intre ele sa nu se lipeasca apoi pe latimea lor tai cat de lati imi doresc sa fie taieteiii,ii pun apoi pe o hartie sa astepte pana-i voi adauga in bors
Adaug in oala pasta de ardei,cutia de rosii pasate,1lingurita rasa cu sare,eu acum adaug si 1legatura de leustean taiata marunt ca sa-si elibereze aroma in tot borsul si las sa fiarba din nou
Dupa ce carnea este bine fiarta,adaug taieteiii.cand s-au ridicat la suprafata,semn ca sunt fierti,adaug borsul fiert separat,mai completez cu apa,potrivesc de gust,adaug si a doua legatura de leustean,si oul batut intr-un bol apoi opresc focul,amestec putin si gata
oul pe care-l pun sa dreg borsul cum se spune,eu nu-l amestec cu zeama apoi il adaug,imi place sa fie in bors ca niste zdrente

 


Asta e finalul borsului de bibilica in oala!
Pofta buna!


 


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme