Musaca cu cartofi

 Am facut multe retete de musaca,cu paste,cu vinete,cu dovlecei,cu cartofi taiati rondele,cu cartofi facuti piure,de data asta am facut cu cartofii rasi,m-am chinuit putin dar gustul e unul pe masura.
Am spus ca m-am chinuit pentru ca eu am vrut asa ceva,am trecut printr-o situatie trista si a trebuit sa fac ceva dar acel ceva a trebuit sa fie mai greu ca sa pot uita,e adevarat ca pe moment dar a fost bine si asa,la final m-am bucurat ca nu am gresit ceva!
 

AVEM NEVOIE DE
3cartofi
500g carne tocata
1ceapa
3catei de usturoi
sare
piper
putin cimbru
10ml ulei
50ml vin alb
1lingurita boia de ardei
1legatura de patrunjel
100g cascaval feliat
2rosii
10g unt
CUM SE PROCEDEAZA
In tigaia cu ulei calesti ceapa taiata marunt si usturoiul la fel,adaugi carnea,amesteci pana se desface si se albeste,condimentezi cu sare,piper,cimbru,boia de ardei dupa preferinta dulce sau iute,adaugi apoi vinul si lasi sa fiarba amestecand iar dupa ce a scazut,opresti focul si adaugi patrunjelul spalat si taiat
 

 
Cartofii curatati,spalati,rasi pe razatoarea cu ochiuri mari,ii pui intr-un vas cu apa rece si putina sare

 Dupa ce ai terminat de ras,in tava sau o forma de yena cu capac si unsa cu unt,pui cartofii bine storsi,deasupra carnea,nivelezi suprafata,acoperi cu felii de cascaval,apoi rondele de rosii si la cuptor va sta 40min la 180de grade cu capac
Dupa acest timp,scoti tava,scoti capacul si mai lasi 10min dupa care opresti focul si scoti tava
Dupa ce s-a racit tai si pui pe farfurie,altfel se risipeste
 

 



 



Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme