Fleica la Doubletta

 Mi-am achizitionat o Doubletta si azi i-am facut proba
Nu prea am stiut exact cum s-o folosesc,dar cu alta ocazie va iesi perfecta fripturica pentru ca se stie,din greseli invata omul!!

AVEM NEVOIE DE
2buc.fleica de porc
200g cartofi Noisette 
sare
piper
usturoi praf
1/2 lamaie
putin cimbru
3linguri ulei
ierburi de Provance
CUM SE PROCEDEAZA
Cu o zi inainte,fleica portionata daca este prea mare,spalata,uscata cu prosop de hartie apoi pudrate bucatile cu sare,piper,putin cimbru,praf de usturoi,pui carnea intr-un bol,adaugi uleiul si lamaia stoarsa,ierburi de Provance,amesteci totul bine,acoperi bolul cu folie si lasi la frigider
Pui Doubletta pe foc sa se infierbante,pui carnea,inchizi,lasi focul mediu iar dupa 20min intorci tigaia cu atentie,o lasi 10min dupa care intorci din nou si tot cu atentie pentru ca sunt aburi,deschizi sa vezi daca mai trebuie lasata
 

 
 
Aici am facut eu greseala,pentru ca am adaugat cartofii langa carnea care era facuta si trebuia scoasa pe farfurie,motiv pentru care s-au facut cartofii aproape piure!
In bolul unde a stat carnea,adaugi cartofii,amesteci bine pentru ca a ramas acolo ulei,zeama de lamaie si mirodenii,apoi rastorni in Doubletta incinsa,inchizi si lasi pe foc 10min,scuturi tigaia sa se amestece iar dupa 2-3min deschizi cu atentie si rastorni cartofii


Pui pe farfurie carne si cartofi,alaturi salata de rosii si pofta buna!
 


Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme