Gem de agrise verzi si rosii

  Am cumparat multe astfel de fructe si pe langa prajiturile care urmeaza sa le postez,am facut si gem,dulceata pentru ca mi-am dorit sa am in camara mea ceva mai deosebit
 

 AVEM NEVOIE DE
500g agrise verzi
500g agrise rosii
500g zahar
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA
Agrisele cu coditele si mustatile din partea opusa fructului taiate cu un foarfec mic apoi spalate,le treci prin masina de tocat,rezultatul il rastorni in vas, adaugi zaharul si lasi sa fiarba amestecand si adunand spuma care se formeaza
 

 
 



 

Dupa ce s-a ingrosat si gemul este bine legat,storci bine lamaia,amesteci,mai lasi 2min pe foc apoi opresti si pui gemul fierbinte in borcane
 


Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme