Supa de pui cu taitei

 Chiar mi-era pofta de supa de pui,nu am mai facut de mult si am cumparat un pui,am scos pieptul si pulpele pentru alta reteta iar restul bine spalat,l-am pus la fiert impreuna cu legume
La final am strecurat,puiul s-a mancat rasol cu mamaliga si mujdei,in supa am adaugat taitei fara ou cumparati si gata pofta!!

AVEM NEVOIE DE
1pui
2morcovi
1ceapa
1pastarnac
1felie de radacina de telina
sare cupa gust
1-2crengute de telina
taitei vegetali
CUM SE PROCEDEAZA
De la pui am scos pieptul si pulpele pentru o alta mancare,restul l-am spalat si l-am pus in oala impreuna cu legumele curatate spalate si taiate daca sunt mari,am umplut oala cu apa,0 lingura rasa cu sare si la fiert incet adunand spuma care se formeaza
Dupa ce totul este fiert,am scos puiul, continutul din oala am strecurat,supa am pus-o intr-o oala mai mica cu crengutele de telina spalate iar cand a inceput sa clocoteasca am adaugat taiteiii

Dupa ce au fiert si acestia,potrivesc de gust si opresc focul si pofta buna,mie-mi place supa fierbinte!

 

Pofta buna!


   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme