Chec fara gluten cu agrise

De cate ori am ocazia,mai cumpar diferite mixuri pentru diferite dulciuri,eu urmand sa adaug ce ingrediente mai e nevoie si fructe daca vreau;de aceasta data am gasit un mix pentru chec fara gluten,am adaugat agrise care si ele sunt foarte sanatoase iar finalul a fost unul foarte gustos!
AVEM NEVOIE DE
1punga Mix chec fara gluten
4oua
180g unt topit
4linguri apa fierbinte
3linguri cacao
3linguri apa fierbinte
50g agrise,eu am avut confiate
CUM SE PROCEDEAZA
Pui mixul in castronul robotului de bucatarie impreuna cu ouale,untul topit,cele 4linguri cu apa fierbinte apoi mixezi totul 5min
Scoti intr-un bol jumatate din aluat si-l amesteci cu cacao amestecata separat cu 3linguri apa fierbinte si omogenizezi
In tava rotunda de 24cm cu hartie de copt,pui aluatul alb,deasupra jumatate din agrise,acoperi cu aluatul cu cacao,faci vartejuri cu o furculita si deasupra pui restul de agrise


La cuptor va sta 50min la 180de grade iar dupa ce s-a copt,il lasi in tava 10min sa se raceasca apoi il scoti pe un platou,il pudrezi si-l tai






 

Mixul folosit daca vrea cineva sa stie
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme