Budinca de broccoli

Foarte rar mananc broccoli,de aceasta data am facut aceasta budinca si mi-a placut,dar ca sa-mi placa,am stors lamaie deasupra si foarte buna a fost!
AVEM NEVOIE DE
500g broccoli proaspat
1ardei gras rosu
1ceapa rosie,eu am avut alba
4oua
300g cascaval ras
200ml smantana de gatit
un praf de nucsoara
sare
piper
1/2lingurita pudra de usturoi
1legatura de marar
2linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA
In cratita cu ulei calesti ceapa taiata julien si ardeiul suvite,dupa 2-3min broccoli desfacut buchetele si spalat sub jet de apa rece apoi taiat marunt,amesteci totul,lasi pe foc pana se rumenesc,dupa care adaugi sare,piper,nucsoara,usturoi si mararul taiat marunt,amesteci bine si lasi deoparte
Intr-un castron bati ouale,adaugi smantana apoi cascavalul si putina sare daca e nevoie apoi adaugi legumele ,amesteci totul dupa care rastorni totul in tava unsa,nivelezi suprafata si lasi la cuptor pana se rumeneste frumos,cam 40-45min





 Dupa ce s-a racit putin,tai si pui pe farfurie!
 



 




Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme