Tocana cu gaturi de curcan

Este prima daca cand cumpar si pregatesc gaturi de curcan si nu stiu de ce le-am ocolit pentru ca sunt foarte bune si cu carne pe ele
Am facut tocana asta exact cum o facea mama si a iesit super!
AVEM NEVOIE DE
2gaturi de curcan
3cepe
2morcovi
1pastarnac
1felie de telina daca este mare
1kg de rosii
3cartofi
sare
piper
4catei de usturoi
1frunza de dafin
100ml vin alb
20ml ulei
CUM SE PROCEDEAZA
Gaturile portionate,spalate,le pui in cratita cu ulei iar dupa ce s-au rumenit putin, adaugi ceapa,morcovul,pastarnacul si telina taiate cubulete mici sau rase,eu am un mini blender care-mi e de un foarte mare ajutor

Amesteci legumele iar dupa ce s-au rumenit putin,adaugi rosiile taiate marunt,sare,piper,frunza de dafin,gaturile si lasi pe foc amestecand 30min,dupa care adaugi vinul,1cana cu apa sau doua daca e nevoie, si mai lasi 30min sa fiarba cu capac
Dupa acest timp adaugi cartofii taiati cubulete,usturoiul zdrobit,patrunjelul taiat marunt,sare daca e nevoie si lasi pe foc sa fiarba iar dupa ce totul este fiert si sosul a scazut,opresti focul





 

La noi in familie astfel de mancare se mananca cu mamaliga si acritura de sezon
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme