Gem de gutui

 Eu din gutui,nu am facut decat dulceata si mancare cu gutui dar acum,nu stiu ce a vrut Costel sa faca si daca a vazut ca nu-i iese mi-a dat mie sa fac ce stiu
Asa se intampla cand barbatul crede ca le stie pe toate,dar in schimb nu stie mai nimic!😂😂
AVEM NEVOIE DE
gutui
zahar
1baton de scortisoara
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA
Gutuile curatate de coaja si casuta cu seminte,taiate cubulete,le pui sa fiarba in apa cat sa le cuprinda
Dupa ce au fiert,le strecori si le pasezi in blender iar piureul il pui din nou pe foc impreuna cu zaharul,batonul de scortisoara si un praf mic de sare
Acum eu nu stiu sa va spun cantitatile,pentru ca asa cum am spus la inceput,am preluat de la sotul meu,oala in care erau gutuile gata fierte,eu doar le-am scurs,le-am pasat si am pus pe foc cu zahar cu aproximatie,2cani la cantitatea de piure
Dupa ce s-a ingrosat,storci lamaia,mai lasi cateva minute sa fiarba apoi fierbinte pui in borcane,infiletezi bine capacele si la camara!
Nu am facut niciodata dar m-am descurcat,e comestibil!😄😄


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme