Paste spirulina blue cu somon

 M-am bucurat mult cand am gasit aceste paste,pentru ca asemenea culoare nu am avut pana acum in farfurii,dar sa va spun ceva despre spirulina albastra
Spirulina albastra,este o proteina naturala de pigment albastru,derivata din spirulina organica(alge albastre verzi) cu apa si este singurul pigment albastru natural comestibil,aprobat de UE
Daca intalniti prin magazine astfel de paste,nu le ocoliti pentru ca spirulina din ele,este benefica pentru organism( gasiti pe Google)
Cand am facut somon la cuptor cu sos mentolat,fiind si mare,nu s-a mancat tot si a ramas o bucata exact cat mi-a trebuit pentru aceasta super gustoasa reteta!
AVEM NEVOIE DE
200g paste cu spirulina blue
200g somon gatit la cuptor
1lingura ulei de masline
1cubulet de unt,20g
1/2ceapa
50ml vodka
200ml smantana lichida
1catel de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA
Somonul fara piele,avand grija la oase,il faramitezi si-l lasi pe farfurie
Ce se vede la mine,a fost prea mult,am mai lasat o portie pentru alta data
In cratita cu ulei,calesti ceapa taiata marunt si usturoiul pisat,adaugi un pahar cu apa si lasi sa fiarba,dupa ce s-a evaporat apa,adaugi somonul,amesteci bine si lasi 3minute amestecand continuu
Adaugi apoi vodka si amesteci,dupa 2minute adaugi smantana,dupa omogenizare adaugi si pastele fierte si scurse
La final,pui pe farfurie cu parmezan deasupra care este optional,fata mea din Italia,mi-a spus ca la pastele cu peste nu se pune parmezan dar eu am pus,nu m-am luat dupa italieni,e gustul meu!😂😂
Asa,
Aici nu e parmezan,e sos ramas in cratita
Sau asa,asta e farfuria mea!!😂
Pofta buna!







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme