Creme brulee cu ghimbir

 De sarbatori am primit de la copii tot felul de carti cu retete una mai deosebita decat alta si am inceput usor,usor sa le pregatesc sa vad ce iese
Pentru inceput daca tot am avut ingredientele necesare,am facut aceste creme de care eu sunt indragostita maxim iar rezultatul a fost unul WOW!!!!
AVEM NEVOIE DE
350ml smantana lichida
100ml lapte
60g zahar pudra
5galbenusuri
60g ghimbir confiat
50g zahar brun
CUM SE PROCEDEAZA
Tai ghimbirul foarte marunt,sau il pui in blenderul mic,apoi amesteci intr-un vas pe foc mic, cu laptele si smantana,dupa care dai vasul deoparte sa se raceasca putin
Galbenusurile frecate cu zahar pana se albesc si la final,amesteci cu laptele apoi strecori compozitia
Dupa omogenizare,imparti in forme,le pui in tava cu apa si la cuptor vor sta 15min sau pana nu se mai misca in forme crema
Dupa ce sunt gata,le scoti si le pui la frigider pana in momentul servirii
Pui deasupra zahar brun,caramelizezi cu arzatorul apoi se servesc
Am facut poza direct pe carte,pentru ca atat a ramas si mai,mai s-o pierd si pe asta!
Sa va fie de folos!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme