Chec cu biscuiti

Aveam ceva biscuiti prin casa si cum noi nu mancam biscuiti,i-am folosit la acest super chec
AVEM NEVOIE DE
5oua
5linguri zahar
5linguri ulei
5linguri faina
1plic praf de copt
esenta de vanilie
1pachet de biscuiti obisnuiti
1lingura cacao
50g unt topit
CUM SE PROCEDEAZA
Pui in blender biscuitii rupti,cacao,untul topit si dupa ce s-au pisat,rastorni intr-un bol
Albusurile batute tare cu un praf de sare si zahar,galbenusurile frecate cu ulei cate putin,adaugi esenta de vanilie iar la final amesteci usor cu albusuri
Punctul negru care se vede,e concentratul de vanilie care am uitat sa-l pun in galbenusuri si s-am adaugat aici
Dupa omogenizare,amesteci usor cu faina cernuta cu praful de copt apoi cu pesmetul de biscuiti,

rastorni in tava unsa sau cu hartie de copt,deasupra eu am pus cateva merisoare apoi la cuptor 30-40min la 180de grade
Dupa ce s-a copt,rastorni pe un platou mare sau tai portii direct in tava
Pudrezi cu zahar si pui pe farfurie
Pofta buna!








 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme