Hamsii la cuptor cu pesmet








Reteta mi-a dat-o Mihaela mea din Italia,am facut putin doar de incercare si rezultatul m-a incantat
Ingrediente:500g hamsii,5linguri pesmet,5linguri ulei de masline,sare,piper,2-3linguri zeama de lamaie,patrunjel verde tocat foarte marunt,si 4catei de usturoi pisat(eu am folosit 1lingurita de praf de usturoi,de asemenea nu am avut patrunjel si am pus 1lingura de ierburi italiene)
Acum vine durerea;se curata pestele cu tot cu sira spinarii;apuci de cap si tragi in jos spre burta;se spala pestele se sareaza si se lasa deoparte;intr-un castron se amesteca pesmetul,uleiul,zeama de lamaie,piper,usturoi,si patrunjel;in tava de la aragaz,se pune pestele unul langa altul,deasupra se pune pesmetul,se preseaza putin si se da tava la cuptor10-15min,pana ce pesmetul este auriu;cand se scoate pestele se scutura putin de surplusul de pesmet si se serveste cu sos de usturoi sau simpli;nu lasati nimic pentru mai tarziu pentru ca nu mai sunt la fel de buni.

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme