Calcan cu sos de usturoi




Aceasta reteta am luat-o de pe bucataras.ro de la iuliana,tot putin modificata;spun modificata,pentru ca in nici o reteta,nimeni nu spune ca trebuie scoasa pielea;cand am vazut ce mari sunt tepii,am cautat prin carti si am gasit acolo;cand achizitionati un calcan,treceti palma peste corpul lui si daca simtiti ceva,musai trebuie jupuit;daca este mic,nu va sfatuiesc sa dati bani pe el,ca nu ramane nimic dupa ce este curatat;


Ingrediente:1calcan,faina,malai,boia iute,(in functie de cate bucati de peste are fiecare),lapte,sare,piper,cimbru,ulei pentru prajit,usturoi,malai pentru mamaliguta,1foaie de dafin


Calcanul,curatat,facut portii,il fierbi 3-4min in apa cu sare,1crenguta de cimbru si 1foaie de dafin mica,il scoti pe un platou,il cureti de piele usor cu un cutit si-l pui in lapte pentru 1h;intr-un vas,amesteci faina,malai si boia,scoti pestele din lapte,il usuci cu prosoape de hartie,il treci prin amestecul de faina si-l prajesti in ulei;il scoti pe servetele pentru surplusul de ulei si-l pui pe farfurie alaturi de mamaliguta,crema de usturoi si o felie de lamaie.Pofta buna!


Crema de usturoi,eu fac un mujdei cum stie toata lumea,apoi pun cateva linguri de iaurt

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme