Prajitura cu paine


Ingrediente:1franzela,1cana cu lapte fiert si racit,100g unt,1cana cu zahar,2oua,1cana cu smantana,1cana cu nuci macinate,sare,coaja de lamaie

Eu,pentru ca am avut mai putin din ingredientele cerute,am folosit o forma de tort; am pus in forma hartie de copt,am captusit-o cu felii de paine taiate de 2cm.grosime,trebuie astupate cu bucatele toate gaurile dintre felii,apoi le-am stropit cu lapte;intr-un bol,am frecat untul cu zahar,ouale pe rand amestecand energic,apoi smantana,nucile si coaja de lamaie;aceasta compozitie o rastorn peste paine si la cuptor la foc moderat 50min;dupa ce s-a racit,am rasturnat-o, am pudrat-o,am taiat-o si asta este;nu este o prajitura excelenta dar este gustoasa iar daca-i puneti o sarlota deasupra,iese un tortulet si nimeni nu stie ce este la mijloc!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme