Supa cu galuste de gris


Ingrediente:1gaina,1morcov,1telina mica,2cartofi,2oua,gris,sare,1ceapa

Gaina,curatata,spalata,portionata,pentru ca stiu cum fierbe,am pus-o in oala minune,cu zarzavatul si sare;dupa 1h si 30min,am strecurat supa,carnea si cartofii au mers la rasol iar supa limpede in alta olita;pentru galuste,eu nu pun nimic in afara de oua,putina sare si gris;la 1ou,pun 3linguri cu gris;iau cu lingurita cate putin din compozitie si pun in supa clocotind;dupa ce le-am terminat,dau focul incet,pun capacul pentru cateva min.apoi opresc;ale mele,sunt la fel de moi si pufoase,ca si galustele bucatarilor care pun bicarbonat in ele!!
In situatia in care aveti ouale mai mari si compozitia este moale,in nici un caz nu mai adaugati gris,lasati compozitia cateva minute ca sa se umfle grisul.
Aceasta reteta fiind printre primele mele postari,nu am alte poze din timpul prepararii,dar vor mai fi alte asemenea supe si acolo veti vedea.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme