Escalop boieresc




Recomand tuturor un aperitiv cald,o reteta foarte delicioasa si usor de facut


Ingrediente:500g muchi de vitel(eu am avut de porc),merge si cu piept de pui,50 g unt,2-3linguri faina,4ciuperci,100g cascaval,2rosii,1ceasca suc de rosii(optional),sare,piper


Muschiul spalat,uscat,taiat in felii,batute foarte putin,condimentate cu sare si piper,date prin faina,le prajesc in unt cate 1min.pe ambele parti;separat,ciupercile,la fel curatate,spalate,feliate,le calesc in unt,le condimentez cu sare,piper si adaug patrunjel tocat marunt;(eu aici nu am avut verde si am pus de la congelator).Pe farfurie,daca faci doar 1portie sau in tava,pui carnea,peste carne ciuperci,apoi 1felie de cascaval iar peste cascaval 1-2 rondele de rosie;tin la cuptor cateva minute,doar cat se topeste cascavalul,apoi cine doreste,serveste cu suc de rosii;incercati,garantez gustul;Pofta buna!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme