Sarmalute cu carne in frunza de vita noua

Am pus prima farfurie pentru ca in acest an 2017,la ziua mea am fost servita de sotul meu cu asemenea farfurie,sarmalutele de mine facute nu va imaginati ca se baga la asa ceva!!👫💋😉😉



           Toata familia e mare fan sarmalute dar eu cel putin, as manca non-stop;de aceea cand apare frunza de vita noua,abia astept sa le pregatesc.                                                                                                                                                                       

















Ingrediente:1kg de carne tocata,1ceapa veche,1leg.de ceapa verde,1cutie de rosii in bulion,3-4rosii bine coapte,100g de orez,50ml ulei,2leg.de marar,2leg.de patrunjel,bete de leustean,frunze de vita,sare,piper









Ceapa veche si verde curatate,taiate marunt se calesc in ulei,se adauga rosiile taiate,condimentele iar dupa ce a scazut sosul,orezul spalat apoi se da deoparte;intr-un vas cu apa clocotita se pun frunzele sa se opareasca 3-4min apoi se scot pe un platou;se amesteca ceapa cu carnea,se toaca marunt verdeata,se adauga ouale se amesteca bine cu mana ,se mai condimenteaza la nevoie apoi se lasa sa se odihneasca 30-45min;se pregateste vasul in care se pun betele de leustean,deasupra frunze,si sarmalutele facute;deasupra se pun tot frunze,1-2linguri de bulion subtiat cu apa,putina sare,eu pun si 1cana cu bors si 2cani cu apa;se da vasul la cuptor la foc mic pentru 1h;se servesc cu smantana.
Am pregatit si o varianta pentru masa de Revelion.
Sau asa

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme