Dovlecei pane







Ingrediente:2dovlecei,1ou,3linguri faina,1catel de usturoi,sare,piper,putin cimbru,ulei pentru prajit



Dovleceii,spalati,taiati in doua pe orizontala,apoi jumatatile in felii subtiri pe verticala,se presara sare si se lasa pe un fund de lemn sa se scurga 15-20min,apoi intre 2servetele de bucatarie se tamponeaza de apa,pentru ca nu se mai lipeste aluatul de ei;intr-un bol,se bate oul cu usturoiul pisat bine,sare,piper,putin cimbru uscat,si faina,rezultand un aluat de clatite putin mai gros;feliile de dovlecel,tamponate cu servetele se dau prin acest aluat apoi se pun la prajit;se scot tot pe servetele pentru a absoarbe surplusul de ulei;se servesc dupa preferinte cu lamaie,mujdei facut cu rosii,otet sau salata de rosii.

2 comentarii:

  1. Preferatii mei. Doar ca eu ii tai rondele si fac mujdei pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,tot asa-i taiam si eu dar pentru ca se terminau foarte repede,mi-a venit aceasta idee;eu pun dovlecelul intre doua felii de paine si am facut un sandvici;pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme