Placinta cu fructe uscate







Ingrediente:1pachet de foitaj,1cutie lapte condensat,fructe si seminte uscate,eu am avut:papaia,ananas,curmale,alune de padure si caju,migdale,nuci,stafide,1galbenus,1plic zahar vanilat,alune maruntite
Aluatul intins cu sucitorul in forma de dreptunghi,se unge cu cateva linguri de lapte condensat,pe mijloc se pune amestecul de fructe si migdale maruntite,deasupra se mai pun cateva linguri de lapte(eu am exagerat si mi-a curs in tava),partile laterale se taie in fasii egale,iar umplutura se acopera cu fasiile impletite(trecute una peste alta);se pune placinta cu grija in tava cu hartie de copt,se unge cu galbenus,se pudreaza cu zaharul vanilat si nucile maruntite se preseaza usor;se da la cuptor 30min dupa care se serveste calda dar si rece este buna;la noi nu a mai apucat sa se raceasca.Poate va intrebati ce puteti folosi in situatia in care nu aveti lapte condensat;in nici un caz nu folositi lapte obisnuit,nu ca nu ar fi bun dar este subtire fata de cel condensat,asa ca puteti cumpara de la supermarchet,se gaseste in sticlute sau puteti folosi o smantana lichida

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme