Aripi de curcan cu sos si budinca de paine






Pentru friptura avem nevoie de:2aripi de curcan,condimente pentru pui,1ceapa mica,1cana de suc de rosii,3catei de usturoi,1frunza de dafin,3linguri cu ulei
Pentru budinca:1cana cu lapte,1ceapa,1frunza de dafin,o jumatate de franzela,2linguri de smantana,1ou,1varf de lingurita de nucsoara
Aripile curatate,portionate,spalate,condimentate se pun intr-un vas cu ulei si ceapa tocata marunt;dupa cateva min.se adauga sucul de rosii,usturoiul pisat, frunza de dafin si o cana cu apa;se lasa la fiert pana scade si se formeaza un sos,se condimenteaza dupa gust;
Pentru friptura nu am poze in lucru pentru ca a fost mai importanta budinca.
Se pune la fiert laptele,ceapa taiata in sferturi,frunza de dafin si putina sare;se lasa pana ce din lapte a ramas cateva linguri;intr-un bol painea taiata cubulete,ou,smantana,se adauga laptele scurs de ceapa si dafin,nucsoara,sare,piper,se lasa sa se inmoaie,apoi se paseaza cu blenderul vertical;in situatia in care totusi este moale(cum mi s-a intamplat mie),se mai adauga paine;pasta obtinuta se pune in forme mici unse cu putin ulei si se dau la frigider pentru 1h;eu am forme dar am pastrat formele de Miez de Lapte;pe farfurie se rastoarna forma cu budinca,alaturi friptura cu sos si patrunjel deasupra;aceasta budinca,tine loc de garnitura;asa am vazut pe Paprika.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme