Cartofi la tava cu costita de porc








Azi,facand manastiri in bucatarie,vorba sotului,cand ma gaseste cu usa inchisa la bucatarie,imi spune:iar faci manastiri???da si cum spuneam,facand astfel de manastiri,am descoperit ceva!!!
nu va ganditi prea departe,roata,mersul pe jos,America si multe alte,au fost descoperite inaintea mea!!eu am descoperit(pentru mine)si anume ca, daca vrei sa fii in topul prietenilor sau familiei(la gatit),nu ai nevoie de retete sofisticate ci doar de condimentele necesare pentru a satisface papilele gustative a tuturor celor care le savureaza,bineinteles si aspectul conteaza.
Cine m-a vizitat in aceste zile,a vazut probabil ca (am spus aici)am achizitionat niste condimente de la AROME SI GUSTURI NATURALE
Am facut cate ceva cu fiecare din ele,acum le-a venit randul si celor 10 AMESTECURI DE CONDIMENTE;si ce sa fac,decat o reteta romaneasca cu condimente chinezesti,indiene,nici eu nu stiu!!
Rezultatul,excelent!!
Ingrediente:1kg de cartofi,1kg costita de porc,amestec 10condimente,50ml ulei de masline,1lingura praf de usturoi,1pahar cu vin alb(eu am avut roze),sare
Cartofii curatati,spalati,taiati in felii groase,pusi in tava,presarati cu praful de usturoi,sare,jumatate din ulei,se amesteca bine;
Costita spalata,condimentata din belsug cu cate 1/2lingurita din toate cele 10condimente amestecate,apoi costita pusa peste cartofi,se rastoarna vinul,restul de ulei peste costita,se acopera cu folie de aluminiu si se da tava la cuptor la foc mic 1-2h(eu sincera sa fiu am tinut-o mai bine de 3h,se vede dupa oase cat de tanar a fost porcul!!)
La servire,se pune pe farfurie 1bucata taiata din costita,alaturi cartofi,deasupra rozmarin verde si castraveti murati de vara.
Recomand tuturor asa ceva!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme