Chec cu ceai verde

Pentru ca aveam pudra de ceai verde(matcha),am cautat pe google o reteta si am gasit la Femeia.ro;mi s-a parut interesant si gustul este minunat
Ingrediente:1cana faina,1/2lingurita praf de copt,1varf de lingurita bicarbonat,1praf de sare,5linguri zahar,2oua,3linguri unt moale,150ml iaurt,1lingurita pudra de ceai verde,esenta de vanilie
Se amesteca bine faina cu sare,praf de copt,bicarbonat
Intr-un castron se mixeaza bine 1ou intreg+1galbenus cu zahar pana rezulta o crema albicioasa si pufoasa,se adauga untul,iaurtul,amestecul de faina cernut si pudra de ceai,se mixeaza in continuare pana se omogenizeaza totul,apoi se adauga albusul batut spuma si se amesteca usor cu o spatula;se rastoarna compozitia in forma de chec cu hartie de copt,eu am pus deasupra cateva mure si se tine la cuptor la foc mic pana se rumeneste,facand si testul cu scobitoarea;dupa ce s-a racit suficient,se scoate din tava si se pudreaza cu zahar.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme