Prajitura cu paine si fructe

In fila de calendar am dat peste aceasta reteta,mi s-a parut interesanta,am facut-o si chiar este buna;eu de fapt, mai am o reteta de prajitura cu paine dar este putin altfel
Ingrediente:1franzela,4oua,200ml smantana,1cana cu zahar,1/2lingurita scortisoara,100g stafide,coaja de lamaie,zahar vanilat,fructe de orice fel
Franzela taiate cubulete,se pune in tava unsa cu unt,deasupra se pun fructele curatate,spalate,taiate in cazul in care sunt mai mari si stafidele;intr-un bol se bat bine ouale cu zahar,arome si se adauga smantana;crema obtinuta se rastoarna peste fructe si se da la cuptor pana se rumeneste.
Un sfat foarte important;aceasta prajitura este grozava abia a doua zi!!!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme