Budinca de orez

Aceasta budinca am vazut-o pe Paprika,mi s-a parut interesanta,am facut-o insa gustul este incredibil de bun
Ingrediente:1cana cu orez,2linguri unt,2linguri zahar,500ml lapte,500ml smantana lichida,2pastai de cardamom,1pastaie de vanilie,coaja de la 1portocala,toping sau sirop de fructe
Intr-un vas se amesteca toate ingredientele,se tine pe foc 20-25min amestecand mereu sa nu se lipeasca,apoi se scoate pastaia de vanilie,se portioneaza in boluri,se da la cuptor 30min,sau pana prinde o crusta deasupra,apoi se serveste cu sirop de fructe deasupra.
Aceste cantitati sunt reale,eu am facut mai putin pentru ca nu cunosteam gustul;data viitoare voi face mai mult pentru ca este super buna.
Imi place foarte mult aceasta budinca,am facut-o din nou si am adaugat si alte poze pentru ca intre timp,mi-am cumparat aceste minunate forme.

Un comentariu:

  1. mi-ai facut pofta! Maine cumpar lapte si o fac si eu! Smantana lichida am!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate