Pastrama de oaie cu piure de cartofi

Pastrama nu e pregatita de mine;am primit vizita rudelor de la tara si mi-a adus,asa de pofta(3buc.)ca ce-i mult,ni se apleaca si avem nevoie de otet!!!!
Asa ca am pus in functie tigaia Dry cooker,am fript carnea acolo cu putin ulei,asa scrie in instructiuni,nu va imaginati ce arome,ce mirosuri erau prin bucataria mea,am facut si un piure de cartofi cum toata lumea stie sa-l faca sau daca nu,se fierb cartofii curatati si taiati in cubulete in apa cu sare,iar dupa ce sunt fierti,si scursi,se paseaza,se amesteca cu unt si lapte fierbinte pentru a iesi un piure alb si pufos;dupa ce a fost gata,am servit cu muraturi puse de luna trecuta si care sunt mmmm,o nebunie de muraturi!!
Daca v-am facut pofta,serviti de la mine si cu un paharel de must!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme