Peste cu mustar si legume

O reteta foarte sanatoasa si delicioasa,mai ales cand e servita calda.
Eu am facut doar pentru 2persoane,cine doreste sa incerce reteta,poate mari cantitatea la ingrediente
Ingrediente:2buc de peste (eu am avut somn),1lingura mustar frantuzesc (cu boabe),1portocala,2lingurite miere,500g cartofi,1ardei gras rosu,100g mazare congelata,2-3linguri ulei de masline,3catei de usturoi,sare,piper
Intr-un bol facem un bait din mustar,miere,sucul de portocala si punem pestele pentru 30min,intorcandu-l din cand in cand.
In tava punem cartofii fierti pe jumatate si taiati in sferturi,mazarea,ardeiii taiati suvite,usturoi pisat,ulei,sare,piper,amestecam totul,deasupra pestele cu tot cu marinada si lasam la cuptor 30min.
Se serveste cald!!mmmm,un deliciu!!
Si aceasta reteta am repetat-o pentru ca este incredibil de buna!!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme