Supa de fazan

Ehei dragilor,m-am capatat si eu cu ceva fazanei de la neamuri vanatori!!!
Am citit pe ici,pe colo ca trebuie un adevarat ritual pentru prepararea fazanului;nu am inteles de ce-i trebuie asa ceva!!in schimb,am inteles ca fierbe mai greu ca orice vanat;bun dar atunci pentru ce mai sunt oalele sub presiune???
Sincera sa fiu,m-a cam speriat putin,eu nefacand niciodata asa ceva,dar m-am descurcat;si va mai spun ceva;nu am urmat de loc acele sfaturi,m-am comportat cu fazanul ca si cu orice pasare de curte si a iesit foarte bun,fara un miros sau gust specific asa dupa cum am citit!!
AVEM NEVOIE DE:1fazan,4morcovi,1telina,1pastarnac,1ceapa,2cartofi,1ou,faina pentru taitei,sare,boabe de piper
CUM SE PROCEDEAZA:Intr-un vas am pus fazanul curatat,parlit,scoase intestinele si maruntaiele,spalat bine,am adaugat apa rece si 2linguri de otet;am lasat 30min apoi l-am spalat din nou si l-am pus la fiert cu legumele si boabele de piper;am lasat sa fiarba incet,cu capac,spumuind din cand in cand;
Dupa ce au fiert,am scos fazanul,am strecurat supa,am pus-o din nou la fiert,am adaugat cartofii cubulete,am condimentat iar dupa ce au fiert am adaugat taiteii;cand acestia au iesit la suprafata,semn ca sunt fierti,am inchis focul si s-a servit cu verdeata deasupra.
A fost super,super delicioasa!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate