Chiftelute cu sos marinat

Am facut aceasta reteta exact cum o facea mama si in timp ce stateam la masa,asa dor mi s-a facut de ea incat nu am mai putut manca!!
AVEM NEVOIE DE:500g carne tocata,1ceapa mica,5catei de usturoi,1ou,3felii de paine inmuiate in lapte,sare,piper,putin cimbru,marar,patrunjel,ulei pentru prajit,3linguri faina
SOS MARINAT:500g rosii bine coapte sau 1cutie mare de rosii in bulion,5foi de dafin,1/2lingurita zahar,doar in situatia in care sosul e prea acru
CUM SE PROCEDEAZA:Intr-un castron,amestecam carnea cu ceapa tocata marunt,usturoiul pisat,painea stoarsa de lapte,sare,piper,verdeata tocata,cimbru,ou,se amesteca bine cu mana,apoi se fac chiftele plate sau rotunde(eu le-am facut plate pentru ca am avut motiv)!!!
Dam chiftelele prin faina apoi le dam drumul in mult ulei incins;dupa ce sunt prajite pe ambele parti,le scoatem pe servetele de bucatarie.
Pentru sos,punem intr-un vas putin ulei de la prajitul chiftelelor,adaugam rosiile date la blender sau rasturnam cutia cu rosii,dupa ce a scazut,adaugam zaharul,frunzele de dafin,1cana cu apa si chiftelele;cand incepe sa fiarba si aromele s-au amestecat,condimentam dupa gust,mai lasam sa fiarba cateva minute apoi oprim focul si scoatem frunzele de dafin,apoi servim cu piure de cartofi,orez sau doar cu piure de cartofi sau cum se poate observa mai jos,sunt variante diferite de servire,inclusiv cu mamaliguta,varianta care ne place cel mai mult!!


Mai am o varianta de servit,cu cartofi fierti,taiati in sferturi;la aceasta varianta nu mai trebuie paine si mi se pare cea mai buna!!
Foarte des fac astfel de chiftelute si le mancam cu ce garnitura ne e pofta atunci pe moment
2018 cateva variante
cu piure de cartofi
cu paste
cu mamaliguta care este preferata noastra


 
                                                                                                                                    

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme