Varza verde la cuptor cu costita

Toata lumea spune ca nu merge varza verde la cuptor!!!!ei eu va spun ca merge si e super delicioasa mai ales cand este mamaliguta alaturi;
Ingrediente:500g costita de porc,2kg varza verde,1ceapa,2-3ardei grasi,1kg si mai bine de rosii bine coapte,1ardei iute,sare,1crenguta de cimbru,1/2lingurita zahar,20ml ulei sau 2-3linguri de untura
La aceasta varza,este foarte important ca sa folosim rosii,pentru ca rezultatul final sa fie asemanator cu varza murata,adica putin acrisoara;si tot important e ca aceasta varza sa nu se frece cu sare,pentru ca rezultatul final nu va mai fi varza ci un preparat care de obicei se pune in "troaca"!!!!;varza fiind atat de frageda,o mai frecam cu sare,vai de mama ei....Asta e parerea mea si mi-o mentin,pentru ca dupa atatia ani de bucatarit,am incercat si eu multe variante(ca orice amator),multe retete dar pana la urma am ramas tot cu reteta mamei!!!!
Costita de porc,portionata,spalata,o punem sa se prajeasca intr-un vas cu grasime incinsa,adaugam ceapa,ardeiul gras si iute,iar dupa cateva minute,rosiile date la blender si zahar;acoperim vasul si lasam sa fiarba incet 1h
In acest timp,tocam varza;carnea daca este fiarta si scazuta,adaugam varza,amestecam bine,condimentam apoi rasturnam totul intr-o tava,adaugam crenguta de cimbru si dam tava la cupotor pentru 30min,tip in care mai amestecam;servim varza calda cu mamaliguta si ardei iute.
Eu cand sa fac mamaliguta,am descoperit ca nu am malai,asa ca spre rusinea mea,s-a servit cu paine!!!!!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme