Gulas vienez

Imi place ori ce fel de gulas iar reteta asta mi-a dat-o o prietena Virtuala din Elvetia spunandu-mi ca-i originala;nu am contrazis-o dar toate retetele de Gulas pe care le-am facut seamana intre ele!!
Ingrediente:750g carne de vitel,1/2lingurita sare,1lingurita cu varf de boia duce,2linguri faina,3linguri ulei de masline,1ceapa,1catel de usturoi,1lingurita coaja de lamaie,1pahar vin alb sec,500ml supa de legume,200ml smantana lichida,verdeata
Ingrediente pentru spatzli;300g faina,3oua,100ml apa,1lingurita sare,50g unt,piper
Intr-un castron,amestecam faina cu sare,boia si carnea taiata cubulete;in tigaia cu ulei prajesti carnea la foc iute,cat sa prinda culoare apoi o scoti si o pui in alt vas;in uleiul ramas calim ceapa tocata marunt,usturoiul de asemenea si coaja de lamaie,rasturnam peste carne,lasam 1-2min pe foc sa se amestece aromele,adaugam vinul,dupa ce s-a evaporat alcoolul,supa si lasam sa fiarba incet cu capac,1h;dupa acest timp amestecam cu smantana,potrivim de gust si servim cu spatzli si verdeata.
Acesti spatzli,inlocuiesc galustele de faina din gulasul unguresc doar ca acestia sunt trecuti printr-o sita speciala pe care eu nu o am si am improvizat punga.
Amestecam intr-un bol faina,oua,sare,piper si apa;lasam 1h sa se odihneasca,punem aluatul intr-o punga,facem o gaura si le turnam direct in oala cu apa si sare care clocoteste;cand s-au ridicat la suprafata,le strecuram,le tragem putin intr-o tigaie cu putin unt dupa care se pot servi.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme