Tiramisu cu fructe

Tiramisu,face parte din preferatele mele;am pe aici daca nu ma insel vreo 5retete diferite;am facut-o si pe asta,este la fel de delicioasa si bineinteles,usor chiar foarte usor de facut.
Ingrediente:200g piscoturi de sampanie,5linguri lichior Amaretto,1cana cu cafea pregatita,250g branza Mascarpone,1plic Crema pentru prajituri cu aroma de vanilie,200g ciocolata menaj,1lingurita cacao,200g fructe
Crema o pregatim dupa instructiunile de pe plic apoi amestecam si cu branza;
Punem in cupe sau castronele,jumatati de piscoturi inmuiate in cafea cu lichior,deasupra 1-2linguri de crema de branza(depinde cat sunt de mari cupele),deasupra ciocolata rasa,fructe(daca sunt mici le lasam intregi,daca sunt mari le taiem),acoperim cu alt rand de piscoturi,crema,ciocolata,fructe,pudram cu cacao prin sita si ornam cu frunze de menta verde;dam cupele la frigider pana in momentul servirii.
Este un dulce super delicios!!

4 comentarii:

  1. Si mie-mi place mult!!
    Multumesc de vizita Dia si te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sosit pentru ca este un desert foarte bun si nu puteam lipsi. Pupici si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine draga Lulu,felicitari si imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme