Crema de somon

Am facut 2retete din revista pentru copii Pap Tot,si au fost minunate;pentru aceasta crema am inlocuit tonul cu somon pentru ca  nu am avut 
Ingrediente:1conserva de somon in ulei,100g iaurt cremos,4linguri capere,cateva fire de verdeata,1lingurita zeama de lamaie,sare daca e nevoie,piper optional
Scurgem somonul,il punem intr-un bol,il pasam bine cu furculita,adaugam iaurtul apoi uleiul din conserva,adaugam verdeata taiata marunt si caperele de asemenea;omogenizam bine,mai condimentam dupa gust si putem servi cu paine prajita si rosii

Un comentariu:

  1. Mmm foarte bun am sa fac si eu am si cremosso si ton gata faramitat ,n am capere dar merg la Real sa i-au ,te tzuc:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme