Dovlecel cu floare pane

Mi-am adus aminte ca in Italia,asa ceva se mananca aproape zilnic si cum la noi nu se gasesc prin supermarcheturi la vanzare flori de dovlecei,mi-a adus sotul de la gradina doar 2 sa vad rezultatul;aceste flori pot fi umplute si cu legume sotate,cu ciuperci,cu motzarela,cu peste afumat,sau alte inventii personale;se pot folosi doar florile sau cu tot cu dovlecel cum am facut eu cu conditia sa fie foarte mic
Ingrediente:2dovlecei cu floare in varf,50g branza feta,1lingurita de chimion pisate,1ou,sare,piper,faina,ulei pentru prajit
Scoatem pistilul din floare cu grija sa nu rupem floarea,tinem putin sub jet de apa rece pentru eliminarea gazelor care stau in floare,lasam sa se scurga;intr-un bol amestecam branza cu chimionul,umplem floarea,strangem terminatiile florii sa nu se desfaca la prajit,dovlecelul il crestam la capatul opus si-l pudram cu sare;intr-o farfurie amestecam oul batut cu sare,piper,si faina pana rezulta un aluat de clatite putin mai gros,trecem dovlecelul pri acest aluat si-l punem la prajit in ulei mult si foarte incins;scoatem pe prosoape de hartie si servim cu felii de lamaie si sos de usturoi.
Data urmatoare voi face mai mult de 2,pentru ca mi-a placut.

4 comentarii:

  1. super tare , nu am vazut decat odata gatite aceste flori , foarte amuzant , am scris aici http://krmenslife.blogspot.ro/2011/07/festivalul-sarmalelor-de-la-praid.html

    RăspundețiȘtergere
  2. @coco florile cand sunt mancate imediat,sunt crocante si nici nu stii ce mananci;multumesc de vizita si voi merge sa vad ce-i cu sarmalele astea ca mie-mi plac tare

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai Lulu,e ceva de vis ,foarte interesanti draga mea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca-ti plac dovleceiii,poti face si tu Geta ca ai voie la asa ceva;pup!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme