Pui frantuzesc la cuptor

Acesti pui,pe bune sunt din Franta;am gasit la supermarchet si am luat;la prima vedere,neavand ochelarii la mine,am crezut ca e ceva pasare vanata cand am vazut ca sunt atat de mici dar acasa am citit pe eticheta,chiar pui.La noi in ferme  puiii sunt lasati sa se faca de 2-3kg ca altfel ies in pierdere,dar ma rog nu ma bag in astfel de probleme ca nu le cunosc si sa trecem la treaba,zic!!
Ingrediente:2pui,sare,piper,boia,ierburi provencale,ulei de masline,1capatana de usturoi,1portocala,1lamaie,cimbru verde,1pahar vin alb
Sos mediteranean:2rosii,1mana de busuioc,1lingura capere,3linguri ulei de masline,1catel de usturoi,sare,piper
Cartofi Wedges:500g cartofi,un amestec facut din cate 1/2lingurita de:sare,piper,praf de usturoi,cimbru,rozmarin,boia,curcuma,1ceasca ulei de masline
Puiii,spalati uscati,condimentati cu sare si piper pe exterior si pe interior,pui in burta cate 2felii de lamaie si portocala,3-4catei de usturoi intregi,2-3fire de cimbru verde,legi picioarele,freci exteriorul cu ierburi si boia,punem puiii in tava,pe langa el ce a mai ramas,adica usturoi,lamaie,portocala,cimbru,turnam peste ei uleiul, un pahar de vin alb si putina apa,acoperim si lasam la cuptor 20min;descoperim sa se rumeneasca si mai lasam 10min.
Pentru sos punem in blender toate ingredientele,rosiile oparite curatate de coaja si taiate,blenduim bine totul,potrivim de gust,rasturnam in sosiera si dam la frigider pana la servire
Pentru cartofi,punem in tava cartofii curatati,taiati cuburi,amestecati cu restul ingredientelor,acoperim si lasam la cuptor 45min iar spre final descoperim sa se rumeneasca.
Servim puiul pe platou cu cartofi si sos mediteranean.

2 comentarii:

  1. Tare buni mai trebuie sa fie dupa cate arome citesc eu pe aici....
    Lulu asta cred ca sunt pui coquelet dupa cum ii descri tu !
    Pot sa vin la masa ?
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Sidy chiar asa scria pe eticheta!!ooo ce desteapta e sora mea!!pup si weekend minunat!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme