Inghetata cu dulce de leche si ghimbir

Ingrediente:250g dulce de leche,250ml lapte,200ml frisca lichida,4galbenusuri,1lingurita rasa praf de ghimbir
Punem pe foc mic intr-un vas dulcele de leche,laptele,frisca si amestecam sa nu se prind iar cand ajunge la punctul de fierbere,dam deoparte si amestecam incet cu galbenusurile frecate cu ghimbir;punem din nou pe foc si lasam la foc mic pana se ingroasa amestecand continuu(crema trebuie sa stea pe lingura)
Rasturnam intr-un vas iar dupa ce s-a racit punem la congelator pana a doua zi.
Cand voi avea o masina de inghetata,poate va merge mai usor si inghetata se va consuma imediat,dar pana atunci,e buna si de la congelator!

2 comentarii:

  1. O minunatie Lulu ,pe care sigur am sa o fac si eu , dar cu ghimbir proaspat.
    Eu stiam ca tu ai masina de inghetata....
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da soro dar inghetata asta-i facuta in 2013 iar eu am masina de inghetata din 2014 exact la ziua mea,eu eram in Italia si Costel mi-a facut surpriza.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme