Ardei gras in suc de rosii

Am inceput pregatirile pentru camara;stiu ca e prea devreme dar daca s-au facut legumele in gradina,trebuie sa fac ceva cu ele;am pus si la congelator cat am putut iar acum am pus si la borcan pentru ca mai am suc de rosii din toamna trecuta.
Ingrediente:ardei grasi sanatosi,sare,suc de rosii,frunze de telina
Ardeiii curatati de cotoare,seminte,spalati,opariti in apa cu sare 5min,ii scoatem intr-un vas cu apa rece si gheata;dupa ce-i scoatem si sunt bine scursi,ii punem in borcane fara sa-i presam,deasupra punem frunze de telina si umplem borcanele cu suc de rosii eliminand golurile de aer cu un cutit,infiletam capacele si fierbem borcanele 15min din momentul cand apa incepe sa fiarba;lasam sa se raceasca in apa dupa care le depozitam la camara.

Daca sucul de rosii este prea gros,adaugam putina apa iar daca nu avem suc de rosii facut de noi,desfacem un borcan de bulion cu apa si am obtinut sucul de rosii sau daca dispunem de rosii,facem sucul proaspat.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme