Gem de piersici cu prune

Pentru ca nu mi-a placut culoarea gemului de piersici albe,pentru ca eu sunt obsedata de aspect,piersicile care mi-au ramas,le-am amestecat cu cateva prune;sa nu va imaginati ca am fost multumita si cu acest aspect!!!!!dar...asa ramane,pentru anul urmator daca ajungem cu sanatate voi sti cum procedez de la inceput.
Ingrediente:3kg piersici,500g prune,3cani cu zahar,1lamaie
Fructele spalate,curatate de samburi,le punem pe foc impreuna cu zaharul amestecand mereu;dupa ce s-a topit zaharul mai lasam 30min sa fiarba;dupa acest timp,dam vasul deoparte si pasam cu blenderul vertical apoi dam vasul la cuptor pentru 30-40min;scoatem vasul,adaugam zeama de lamaie,amestecam,punem gemul in borcane,tinem borcanele cu capacele in jos pana se racesc putin dupa care le depozitam la camara.
Cine nu doreste nu trebuie sa paseze fructele;eu le pasez pentru ca asa cere"majoritatea"iar eu ma supun!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme