Zacusca de vinete cu legume

Aceasta zacusca are cel mai mare succes in familia noastra iarna;datorita legumelor,are un gust deosebit de bun
Ingrediente:3kg vinete,1kg ceapa,1kg morcov,1kg dovlecei,2kg ardei kapia,2ardei iuti,3kg rosii,3-4catei de usturoi,1lingura zahar,2linguri sare,1frunza de dafin,1cana cu ulei
In vasul de tuci;eu am acest vas ramas de la mama,este urat dar imi fac treaba cu el si e foarte bun mai ales pentru ca nu lipeste;deci,cum spuneam punem uleiul sa se incinga,adaugam ceapa tocata marunt,morcovul si dovlecelul date pe razatoarea mare,dupa ce s-au calit putin adaugam vinetel;e si ardeiii copti,lasate sa se scurga apoi date la blender,usturoiul pisat,ardeiii iuti tocati marunt,rosiile pasate,condimentam cu sare,adaugam zaharul si dafinul,amestecam totul bine si lasam la cuptor la foc mic 2-3h amestecand din cand in cand,sau pana iese uleiul la suprafata,dupa acest timp mai potrivim de gust,apoi punem zacusca in borcane curate fierbem borcanele 30-40min,le lasam in apa sa se raceasca pana a doua zi apoi le depozitam la camara.

Un comentariu:

  1. Maaaama,ce bucuroasa sunt ca am rezolvat singura problema cu comentariile!am riscat sa stric mai mult dar am nimerit-o;ce am facut nu stiu dar e bine!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme