Sos de rosii 3

Aceasta reteta o am de la o prietena din Italia;italiencele mai in etate si care au gradina bineinteles sosul de rosii asa il fac doar ca eu nu l-am trecut prin separator;este foarte bun,gros,la fel ca sosul de rosii la sticla din magazin
Ingrediente:5kg rosii,4linguri sare,3linguri zahar,aspirine(pentru siguranta)
Rosiile spalate,scoase codita cu un cutit bine ascutit,le punem intr-o oala mare cu apa si le fierbem 30-45min;dupa ce s-au racit,le curatam de coaja si le pasam foarte bine cu blenderul vertical,adaugam sarea,zaharul,amestecam sa se topeasca apoi punem sosul in sticle;pentru sticlele mari am pus deasupra 1aspirina iar pentru sticlele mici cate jumatate;infiletam capacele bine apoi fierbem sticlele 1h,le lasam sa se raceasca in apa apoi le depozitam la camara.

Un comentariu:

  1. Interesanta reteta !
    Chiar merita incercat....dar eu nu pun aspirina sau conservant in bulion....
    De fapt nu pun decat rosiile de gradina.
    Si stiu ca tu ai avut rosii minunate in gradina, soro !
    Te tzuc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme