Budinca cu perle de konjac

Am gasit in Franta aceste perle tot japoneze la fel ca si Tapioca si aceste bobite sunt scoase pe piata in mod special pentru diete,pentru regimurile de slabit sau alte regimuri;nu se pregatesc pe foc iar pentru a se intari se adauga gelatina naturala(din alge),agar-agar
Eu nu am urmat indicatiile de pe plic si am pus-o putin pe foc
Ingrediente:1plic perle de konjac,150ml lapte,2foi de gelatina
In interiorul plicului care se vede,se gaseste un alt plic in care sunt perlele;acest plic se tine in apa clocotita 5min;se scot,se rastoarnaintr-un vas cu lapte cald,se adauga gelatina hidratata in apa rece,se amesteca pana se dizolva iar dupa preferinte se adauga 1lingura zahar;eu nu am pus dar nici nu am simtit nevoia
Se rastoarna compozitia in forme mici individuale,se lasa la frigider,dupa care se rastoarna si se servesc cu fructe de padure



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme