Inghetata cu mac si fragi

Am lipsit mult din motive de sanatate;mi-a fost dor sa postez aici din bunatatile facute pe unde am fost,pentru ca bolnava,bolnava dar tot am facut cate ceva pentru copii si nepoti!
Prin Franta tot umbland prin magazinele cu produse Bio,am vazut sirop de mac apoi pe un alt raft,bomboane de mac,biscuiti cu mac iar tot ce v-am spus,nu sunt facute din seminte de mac,ci din petale si nu va imaginati ce gust si ce aroma au!!francezii stiu se exploateze orice nimic si bravo lor!!au culturi de maci pentru fabricile de medicamente unde se folosesc doar semintele iar petalele de la flori le folosesc in dulciuri;asa ca am cumparat si eu iar cand am ajuns acasa nu am facut nimic alta ceva,decat aceasta minunata dulceata cu un gust deosebit.
Ingrediente:50ml sirop de mac,3-400g fragi(am aproximat pentru ca sunt din gradina noastra),2oua,1plic praf de frisca,200g zahar,1baton de vanilie,2-3picaturi de colorant rosu


Ouale,impreuna cu zahar,si semintele de la batonul de vanile,le batem pe foc mic sau pe bain-marie,pana devin o crema pufoasa apoi dam la rece;frisca o pregatim dupa instructiunile de pe plic iar dupa ce crema de oua este perfect rece,le amestecam,impreuna cu fragutele spalate si zdrobite cu o furculita (sa mai ramana bucatele mici) si intensificam culoarea cu 2picaturi de colorant rosu
Punem toata compozitia in masina de inghetata,dupa 3h de stat la congelator,amestecam din nou inghetata sa fie mai fina,apoi din nou la congelator
Dupa alte cateva ore o putem servi.Pentru ca am inaugurat aparatul de inghetata,nu am stiut ce si cum...de aceea  am tinut inghetata pana a doua zi si nu am facut bine;nu-i nimic,toata s-a consumat si mai am in program si alte retete



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme