Inghetata de afine

Am cumparat din piata,afine sa fac dulceata dar acasa am avut surpriza ca afinele erau sub orice critica de rele,stricate,cu toate gunoaiele posibile dar culmea culmelor,e ca pe taraba erau foarte frumoase!!!!
Asa ca fratilor,din 2kg,am ales un castronel doar cat am facut inghetata pentru sotul meu;de asemenea,am facut ceva modificari la reteta,am indulcit-o cu fructoza si ca sa-i dau un alt aspect,am adaugat si cateva mici bezele deshidratate pe care le aveam(marshmallows)
Ingrediente:500g afine,200ml frisca lichida,5-6linguri fructoza(dupa gust),50g bezele deshidratate
Afinele curatate,spalate,bine scurse se pun in blender si se paseaza bine,se trec prin sita apoi se amesteca cu fructoza pana se dizolva,frisca batuta spuma si bezelele
;dupa omogenizare,se rastoarna in cuva de la masina de inghetata si se proceseaza 30-45min
 apoi se serveste;inghetata ramasa se pune intr-o cutie din plastic si se da la congelator iar cand se serveste se scoate cutia cu 10-15min inainte.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme